A beteg jóléte legyen legfontosabb feladatod! Salus Aegroti lex surema esto!

 

Általános Szerződési és Felhasználói Feltételek

 

 

A jelen Általános szerződési és felhasználási feltételek (a továbbiakban: ÁSZF,) tartalmazzák a Webáruházunkba regisztrált Felhasználókra vonatkozó szabályokat. A felhasználó az ÁSZF-ben foglaltakat regisztrációjával, a honlapra történő bejelentkezéssel, és a honlap egyéb funkcióinak használatával tudomásul veszi, elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.

A jelen dokumentum és a megkötött szerződés kizárólag elektronikus formában jelenik meg, nem kerül iktatásra.

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve!

 

Az üzemeltető adatai:

Cégnév: Humán Doktor Információs Centrum

Telephelye: 1011 Budapest, Mária tér 2.

Cégjegyzékszáma: 7498030

Adószáma: 71398828139

A szerződés nyelve: magyar

Elérhetőség: info@humandoktor.hu

                     06 30 630 1005

                     1011 Budapest, Mária tér 2.

 

A Webáruház működésével kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

Az üzemeltetőnek joga van az ÁSZF-et bármikor módosítani, melyről a felhasználókat honlapján értesíti.

 

A megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása

A megjelenített termékek és szolgáltatások on-line, a honlapunkon keresztül, illetve a Humán Doktor Információs Centrum Budapest, I. Mária tér 2. szám alatti irodájában rendelhetőek meg.

A kínált termékek és szolgáltatások az alábbiak:

  • egészségügyi információs szolgáltatások (diagnosztikai, terápiás, dietetikai, betegjogi kérdésekben)
  • Aloe Vera termékek
  • Kyani termékek
  • csomagolási és/szállítási szolgáltatás

A termékekre és szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t.

 

 

Rendelési és regisztrációs információk

A böngészés a honlapon szabadon történik, vásárlás a honlapon csak regisztrációt és bejelentkezést követően lehetséges.

 

A regisztráció menete:

Regisztrációt az itt található űrlapon kezdeményezhet. A személyes adatok megadása önkéntes.

Az űrlapon csillaggal jelölt adatok megadása nélkül nem tudjuk fogadni a regisztrációs kérelmet. Az adatokat Adatkezelési nyilatkozatunk szerint bizalmasan kezeljük. A honlapunkra történő regisztrációval a felhasználók elfogadják az Adatkezelési nyilatkozat feltételeit.

 

A Felhasználó regisztrációja akkor lesz aktív, ha a megadott e-mail címre egy aktiváló linket tartalmazó e-mailt kap tőlünk, és arra kattintva aktiválja a regisztrációját, ezzel igazolva, hogy az adott e-mail cím birtokosa. Ezután tud bejelentkezni a honlapon és megrendeléseket küldeni.

 bv

A rendelés menete:

  1. Elérhető termékkínálatunk a termékek oldalon érhető el. A megvásárolni kívánt terméket a választott mennyiségben helyezze a „kosárba”. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
  2. Kiválasztja szolgáltatást - kosárba
    Szállítás módja:
    interneten a megadott e-mail címre - ha nem érti, még 3x az info@humandoktor.hu-n kérdezhet - csak azt, amit a leírásban megadtam
    személyesen- időpontot kér, amit a megadott telefonszámon egyeztetünk
    Fizetés módja:
    internetes szállítás esetén csak átutalással, kártyáról, előre,
    személyes átvétel esetén az irodában.
  3. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, az előző pontban foglaltakat tetszés szerint bármelyik terméknél akárhányszor megismételheti az Újabb terméket vásárolok menüpontra kattintva.
  4. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termékeket és darabszámukat a honlapon jobb oldalt felül elhelyezkedő nagy kosarat ábrázoló gombra kattintva.  
  5. Szállítási / fizetési mód kiválasztása.

Itt jelezheti, hogy milyen módon szeretne fizetni, és azt is, hogy szállítási szolgáltatásunkat is igénybe kívánja venni. A szállítási díj automatikusan megjelenik, a fizetendő összeg újrakalkulálódik.

  1.  
    1. Amennyiben be van jelentkezve, megjelennek a számlázási és szállítási adatai, amiket ellenőrizzen. A megjegyzés mező is megjelenik, ide írja be, ha a szállítással kapcsolatos közlendője van.
    2. Amennyiben nincs bejelentkezve, lehetősége nyílik bejelentkezni vagy regisztrálni. Amíg nem jelentkezik be, nem folytathatja a megrendelést.
  2. A "Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
  3. A „Megrendelés” gomb megnyomásával a felhasználó tudomásul veszi, hogy az általa leadott megrendelés közte és a Humán Doktor Információs Centrum között létrejött szerződésnek minősül. Ez a szerződés elektronikus formában jön létre, papír alapon nem hozzáférhető. Tudomásul veszi továbbá, hogy ezen szerződésben foglalt szolgáltatásokat a szolgáltató  a megrendelés visszaigazolásakor elkezdheti teljesíteni.
  4. A megrendelés elküldését követően 1 munkanapon belül e-mail-ben kap visszaigazolást a megrendelés és a szerződés adataival, vagy – szükség esetén –egyéb módon felvesszük Önnel a kapcsolatot.

 

A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-18 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben a megrendelés munkaidőn kívül érkezik, feldolgozás a következő munkanapon történik.

Általános teljesítési határidő: a feldolgozást követő 2 munkanapon belül.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések részben, vagy teljes egészében történő visszautasítására, melynek oka a vételár átutalásának elmaradása vagy a termék hiánya lehet. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

 

Amennyiben a megrendelés visszaigazolásra került, azonban a teljesítés valamilyen okból lehetetlenné vált, a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén az összeg az visszautalásra kerül.

 

A megrendelt termék, szolgáltatás díjának fizetési feltételei:

Webáruházunkban a felhasználó kizárólag bankkártyás fizetési módot választhat.

 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a küldemény tartalmazza.

Kérjük, a küldeményt kézbesítéskor szíveskedjék megvizsgálni, és a termékeken észlelt esetleges sérülés vagy téves küldemény esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a küldeményt. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók:

Webáruházunk megrendeléseinek házhozszállítását a Magyar Posta Zrt., vagy a Humán Doktor Információs Centrum futárszolgálata teljesíti.  A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Az át nem vett csomagok vételárát és szállítási költségét a megrendelőre terheljük, s küldeményét – előzetesen egyeztetett időpontban – az üzemeltető telephelyén veheti át.

 

Szállítási díjaink:

Postai úton: 1 800,- Ft/csomag

Futárszolgálattal: 1 500,- Ft/ csomag

20 000,- Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás bármely formája ingyenes.

 

Amennyiben a szerződésben a teljesítés helyeként került megjelölésre, úgy a Humán Doktor Információs Centrum központi irodájában történő személyes átvétel esetén szállítási díjat nem számolunk fel.

 

Jótállási, garanciális információk, tudnivalók

Garanciát, szavatosságot a termékekre a megjelölt forgalmazók adnak.

 

Az elállási jog gyakorlása

A Megrendelő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Az elállási jog írásban vagy e-mailban, a terméknek a megjelölt telephelyre való egyidejű visszaküldésével – vagy előzetesen egyeztetett időpontban - történő visszajuttatásával gyakorolható.

 

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat átvenni, és a használatba vett (kibontott, kinyitott) termékek vételárát visszatéríteni nem áll módunkban.

 

Információs szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt az üzemeltető a teljesítést megkezdte, a Megrendelő nem jogosult a szerződéstől való elállásra.

 

Amennyiben a vásárló olyan termék(ek)et küld vissza hozzánk, amely(ek) nem felel(nek) meg az elállási feltételeknek, nem áll módunkban az árát visszatéríteni, sem a visszaküldött terméket saját költségünkön újra visszaküldeni a vásárlónak.

 

Amennyiben a vásárló a megadott értékhatár feletti értékű termék(ek) rendelése miatt ingyenes, vagy kedvezményes szállítási díjban, vagy egyéb kedvezményben részesült, és ezen rendelés részét képező termék vásárlásától eláll - melynek következtében nem teljesülnek a kedvezményre való jogosultság feltételei - vagyis a megtartott, vissza nem küldött termék(ek) értéke nem éri el a kedvezményre jogosító értékhatárt, úgy a vásárló a csökkentett mértékű  rendelése  alapján már nem jogosult a kedvezményre.

 

Ez esetben az igénybe vett szállítási módhoz tartozó, elvesztett kedvezmény és a kedvezmény nélküli szállítási díj közötti különbséget a vásárló köteles megfizetni.

 

Jogszerű elállás esetén a visszaküldött termékek vételárát az elállásról szóló jognyilatkozat és a termék visszaszolgáltatását követő 30 napon belül az Ön által megjelölt  bankszámlaszámra átutaljuk.

Ha nem a megrendelésben megjelölt összes terméket, hanem azok csak egy részét küldi vissza és pénzvisszatérítést kér, akkor az Önnél maradt (megtartott) termék(ek)ről kiállított számlát elektronikusan juttatjuk el Önnek. Ha szüksége van a papír alapú eredeti számlára, akkor az eredeti számla visszaküldése és a postaköltségünk átutalása után, azt postán is elküldjük Önnek.

 

 

 

Adatkezelési nyilatkozat

 

Az  adatkezelés a felhasználók önkéntes, hozzájárulása alapján, az internetes honlapon regisztrált felhasználók  vonatkozásában történik, a mindenkor hatályos jogszabályok alapján.

 

 A Szolgáltató által kezelt adatok köre:

  • a felhasználó által a regisztráció során kötelezően megadott adatok:

vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, 

  • a felhasználó döntése alapján a regisztráció során megadható adatok:

lakcím (irányítószám, település, utca, házszám, emelet), telefonszám

 

Az adatokat a Szolgáltató kizárólag a felhasználó azonosítására használja az üzleti folyamat lebonyolítása érdekében.

Az adatok statisztikai célokra történő felhasználása esetén  a személyes adatokat az üzemeltető  nem használja fel.

 

Személyes adatokat harmadik személyeknek csak olyan mértékben ad át a Szolgáltató, amely a megrendelés tárgyának a megrendelőhöz való eljutatása érdekében szükséges.

Az információs szolgáltatások tekintetében a Szolgáltató a rendelkezésére bocsátott adatokat, információkat szigorúan bizalmasan kezeli, azokhoz és a kérdésekre a Szolgáltató által adott válaszokhoz harmadik személy részére a hozzáférést nem biztosítja.

 

Az adatkezelés időtartama:

A felhasználó által a regisztráció során kötelezően, vagy önkéntesen megadott adatokat a Szolgáltató addig jogosult kezelni, amíg a Szolgáltató által biztosított leiratkozási lehetőséggel a felhasználó nem él. A felhasználó önkéntes döntése alapján, törlési igényének beérkezésétől számított 5 munkanapon belül a Szolgáltató törli az adatokat.

 

A személyes adatok törlése:

A felhasználó saját személyes vagy különleges adatainak törlési igényét e-mailben az info@humandoktor.hu  címre kell eljuttatni. A Szolgáltató a törlési igény beérkezésétől számított 5 munkanapon belül törli az adatokat. Törlés esetén a törölt adatok nem állíthatóak helyre.

 

 Adatbiztonsági intézkedések:

A személyes adatokat a Magyar Köztársaság területén a Humán Doktor Információs Centrum tulajdonában lévő szervereken tároljuk.

 

Felhasználói hozzájárulás

A felhasználó a jelen adatkezelési szabályzat elolvasása után az alábbi hozzájárulást magára nézve elfogadottnak tekinti, amennyiben a Webshopban folytatja a vásárlást.

 

Hozzájárulás tartalma:

„A Human Doktor Webnode-ra történő regisztrációm során megadott adataimat a Szolgáltató (Humán Doktor Információs Centrum) az Adatkezelési nyilatkozatban leírtaknak megfelelően kezelheti, feldolgozhatja.”

 

 

 

 

Elérhetőség

Humán Doktor Információs Centrum

info@humandoktor.hu

1011 Budapest, Mária tér 2.

+36 20 3613 250

Személyes kapcsolat: időpontegyeztetéssel
Részletes információ:
www.humandoktor.hu

Keresés

© 2012 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode