A beteg jóléte legyen legfontosabb feladatod! Salus Aegroti lex surema esto!
Általános Szerződési és Felhasználói Feltételek
A jelen Általános szerződési és felhasználási feltételek (a továbbiakban: ÁSZF,) tartalmazzák a Webáruházunkba regisztrált Felhasználókra vonatkozó szabályokat. A felhasználó az ÁSZF-ben foglaltakat regisztrációjával, a honlapra történő bejelentkezéssel, és a honlap egyéb funkcióinak használatával tudomásul veszi, elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.
A jelen dokumentum és a megkötött szerződés kizárólag elektronikus formában jelenik meg, nem kerül iktatásra.
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve!
Az üzemeltető adatai:
Cégnév: Humán Doktor Információs Centrum
Telephelye: 1011 Budapest, Mária tér 2.
Cégjegyzékszáma: 7498030
Adószáma: 71398828139
A szerződés nyelve: magyar
Elérhetőség: info@humandoktor.hu
06 30 630 1005
1011 Budapest, Mária tér 2.
A Webáruház működésével kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Az üzemeltetőnek joga van az ÁSZF-et bármikor módosítani, melyről a felhasználókat honlapján értesíti.
A megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
A megjelenített termékek és szolgáltatások on-line, a honlapunkon keresztül, illetve a Humán Doktor Információs Centrum Budapest, I. Mária tér 2. szám alatti irodájában rendelhetőek meg.
A kínált termékek és szolgáltatások az alábbiak:
A termékekre és szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t.
Rendelési és regisztrációs információk
A böngészés a honlapon szabadon történik, vásárlás a honlapon csak regisztrációt és bejelentkezést követően lehetséges.
A regisztráció menete:
Regisztrációt az itt található űrlapon kezdeményezhet. A személyes adatok megadása önkéntes.
Az űrlapon csillaggal jelölt adatok megadása nélkül nem tudjuk fogadni a regisztrációs kérelmet. Az adatokat Adatkezelési nyilatkozatunk szerint bizalmasan kezeljük. A honlapunkra történő regisztrációval a felhasználók elfogadják az Adatkezelési nyilatkozat feltételeit.
A Felhasználó regisztrációja akkor lesz aktív, ha a megadott e-mail címre egy aktiváló linket tartalmazó e-mailt kap tőlünk, és arra kattintva aktiválja a regisztrációját, ezzel igazolva, hogy az adott e-mail cím birtokosa. Ezután tud bejelentkezni a honlapon és megrendeléseket küldeni.
bv
A rendelés menete:
Itt jelezheti, hogy milyen módon szeretne fizetni, és azt is, hogy szállítási szolgáltatásunkat is igénybe kívánja venni. A szállítási díj automatikusan megjelenik, a fizetendő összeg újrakalkulálódik.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-18 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben a megrendelés munkaidőn kívül érkezik, feldolgozás a következő munkanapon történik.
Általános teljesítési határidő: a feldolgozást követő 2 munkanapon belül.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések részben, vagy teljes egészében történő visszautasítására, melynek oka a vételár átutalásának elmaradása vagy a termék hiánya lehet. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
Amennyiben a megrendelés visszaigazolásra került, azonban a teljesítés valamilyen okból lehetetlenné vált, a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén az összeg az visszautalásra kerül.
A megrendelt termék, szolgáltatás díjának fizetési feltételei:
Webáruházunkban a felhasználó kizárólag bankkártyás fizetési módot választhat.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a küldemény tartalmazza.
Kérjük, a küldeményt kézbesítéskor szíveskedjék megvizsgálni, és a termékeken észlelt esetleges sérülés vagy téves küldemény esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a küldeményt. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók:
Webáruházunk megrendeléseinek házhozszállítását a Magyar Posta Zrt., vagy a Humán Doktor Információs Centrum futárszolgálata teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Az át nem vett csomagok vételárát és szállítási költségét a megrendelőre terheljük, s küldeményét – előzetesen egyeztetett időpontban – az üzemeltető telephelyén veheti át.
Szállítási díjaink:
Postai úton: 1 800,- Ft/csomag
Futárszolgálattal: 1 500,- Ft/ csomag
20 000,- Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás bármely formája ingyenes.
Amennyiben a szerződésben a teljesítés helyeként került megjelölésre, úgy a Humán Doktor Információs Centrum központi irodájában történő személyes átvétel esetén szállítási díjat nem számolunk fel.
Garanciát, szavatosságot a termékekre a megjelölt forgalmazók adnak.
A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat átvenni, és a használatba vett (kibontott, kinyitott) termékek vételárát visszatéríteni nem áll módunkban.
Amennyiben a vásárló olyan termék(ek)et küld vissza hozzánk, amely(ek) nem felel(nek) meg az elállási feltételeknek, nem áll módunkban az árát visszatéríteni, sem a visszaküldött terméket saját költségünkön újra visszaküldeni a vásárlónak.
Amennyiben a vásárló a megadott értékhatár feletti értékű termék(ek) rendelése miatt ingyenes, vagy kedvezményes szállítási díjban, vagy egyéb kedvezményben részesült, és ezen rendelés részét képező termék vásárlásától eláll - melynek következtében nem teljesülnek a kedvezményre való jogosultság feltételei - vagyis a megtartott, vissza nem küldött termék(ek) értéke nem éri el a kedvezményre jogosító értékhatárt, úgy a vásárló a csökkentett mértékű rendelése alapján már nem jogosult a kedvezményre.
Ez esetben az igénybe vett szállítási módhoz tartozó, elvesztett kedvezmény és a kedvezmény nélküli szállítási díj közötti különbséget a vásárló köteles megfizetni.
Jogszerű elállás esetén a visszaküldött termékek vételárát az elállásról szóló jognyilatkozat és a termék visszaszolgáltatását követő 30 napon belül az Ön által megjelölt bankszámlaszámra átutaljuk.
Ha nem a megrendelésben megjelölt összes terméket, hanem azok csak egy részét küldi vissza és pénzvisszatérítést kér, akkor az Önnél maradt (megtartott) termék(ek)ről kiállított számlát elektronikusan juttatjuk el Önnek. Ha szüksége van a papír alapú eredeti számlára, akkor az eredeti számla visszaküldése és a postaköltségünk átutalása után, azt postán is elküldjük Önnek.
Adatkezelési nyilatkozat
Az adatkezelés a felhasználók önkéntes, hozzájárulása alapján, az internetes honlapon regisztrált felhasználók vonatkozásában történik, a mindenkor hatályos jogszabályok alapján.
A Szolgáltató által kezelt adatok köre:
vezetéknév, keresztnév, e-mail cím,
lakcím (irányítószám, település, utca, házszám, emelet), telefonszám
Az adatokat a Szolgáltató kizárólag a felhasználó azonosítására használja az üzleti folyamat lebonyolítása érdekében.
Az adatok statisztikai célokra történő felhasználása esetén a személyes adatokat az üzemeltető nem használja fel.
Személyes adatokat harmadik személyeknek csak olyan mértékben ad át a Szolgáltató, amely a megrendelés tárgyának a megrendelőhöz való eljutatása érdekében szükséges.
Az információs szolgáltatások tekintetében a Szolgáltató a rendelkezésére bocsátott adatokat, információkat szigorúan bizalmasan kezeli, azokhoz és a kérdésekre a Szolgáltató által adott válaszokhoz harmadik személy részére a hozzáférést nem biztosítja.
Az adatkezelés időtartama:
A felhasználó által a regisztráció során kötelezően, vagy önkéntesen megadott adatokat a Szolgáltató addig jogosult kezelni, amíg a Szolgáltató által biztosított leiratkozási lehetőséggel a felhasználó nem él. A felhasználó önkéntes döntése alapján, törlési igényének beérkezésétől számított 5 munkanapon belül a Szolgáltató törli az adatokat.
A személyes adatok törlése:
A felhasználó saját személyes vagy különleges adatainak törlési igényét e-mailben az info@humandoktor.hu címre kell eljuttatni. A Szolgáltató a törlési igény beérkezésétől számított 5 munkanapon belül törli az adatokat. Törlés esetén a törölt adatok nem állíthatóak helyre.
Adatbiztonsági intézkedések:
A személyes adatokat a Magyar Köztársaság területén a Humán Doktor Információs Centrum tulajdonában lévő szervereken tároljuk.
Felhasználói hozzájárulás
A felhasználó a jelen adatkezelési szabályzat elolvasása után az alábbi hozzájárulást magára nézve elfogadottnak tekinti, amennyiben a Webshopban folytatja a vásárlást.
Hozzájárulás tartalma:
„A Human Doktor Webnode-ra történő regisztrációm során megadott adataimat a Szolgáltató (Humán Doktor Információs Centrum) az Adatkezelési nyilatkozatban leírtaknak megfelelően kezelheti, feldolgozhatja.”
Humán Doktor Információs Centrum
1011 Budapest, Mária tér 2.+36 20 3613 250
Személyes kapcsolat: időpontegyeztetéssel
Részletes információ:
www.humandoktor.hu